Na světě je plno lidí, kteří mají vyloženě štěstí na slevy a nakupují převážně ve slevách. Takových lidí je opravdu mnoho, protože slev je také všude kolem mnoho, ale i tak se najdou takoví lidé, kteří slevám a věcem okolo toho moc nerozumí a nakupují klasicky, bez slev a skoro nic neušetří. Když se na to podíváme, tito lidé sice nic neušetří, ale zase si koupí to, co doopravdy chtějí a potřebují, a to je to hlavní. Jsou pak spokojení. Ale přeci jen je mnohem lepší ve výsledku si něco našetřit a využít ty peníze jinak než mít chvilkou radost z toho, že jsme si koupili něco, co vyloženě chceme.
_1.jpg)
Logicky je vždy lepší ušetřit, než zkrátka mít všechno co chceme bez ohledu na nějaké peníze. Někdy je potřeba se dívat, kolik co stojí a jestli je nebo není něco ve slevě. Někdy se hold musí i člověk držet, ale pak to za to stojí a může si za peníze koupit něco, co třeba dlouho chce díky tomu, že si na to mohl našetřit peníze. Slevy jako takové není těžké najít. Každý obchod má nějaké slevy a vždy na něco jiného a zpravidla se to střídá s obchody v okolí. Pokud má jeden obchod slevu na okurku a za týden mu končí, příští týden bude mít slevu zase ten druhý obchod a pořád se to takto střídá. Slevy jsou na každém rohu, ale pozor, ne vždy se jedná o výhodnou slevu.

Někdy je napsáno, že je určitý výrobek ve slevě, ale ve skutečnosti stojí tolik, kolik stál předtím, jen to zvýraznili a vymysleli si, že předmět dřív stál méně. Na to si dávejte opravdu pozor. Slevy jsou nejen ve velkých supermarketech, ale také například v obchodech s oblečením, a to ne nutně v kamenných prodejnách, ale například i na internetu. Tam to většinou funguje pomocí slevových kódů, například About You sleva Zeleneslevy několik procent na veškerý sortiment. Slevové kódy mají různý tvar a většinou obsahují nějaké jméno osoby, která funguje na sociálních sítích a má s danou firmou spolupráci a dělá jí reklamu.